Communicatie met ouders

Sinds januari 2022 loopt alle communicatie via Social Scools. Een systeem speciaal ontwikkeld voor communicatie tussen scholen en ouders en helemaal afgestemd op de AVG.

U krijgt hiervoor een koppelcode wanneer u uw kind heeft ingeschreven op de Blokpoelschool. U kunt dan de app downloaden op bijvoorbeeld uw mobiele telefoon.

We delen en geven veel informatie via Social Scools. Niet alleen leuke foto’s en berichtjes vanuit de klassen, maar ook bijvoorbeeld uitnodigingen voor een oudergesprek op school. Voor oudergesprekken werkt Social Scools met een handig inschrijfsysteem, u kiest zelf het tijdstip waarop u beschikbaar bent. Het is dus belangrijk dat u Social Scools zo snel mogelijk in gebruik neemt. Mocht de koppelcode om wat voor reden dan ook niet werken, of u heeft moeite om de app te installeren, neem dan contact op met de administratie. De medewerkers daar kunnen u helpen Social Scools te installeren op uw telefoon. Zij kunnen u ook uitleg geven over het gebruik van de app. Wij geven geen losse brieven meer mee in het kader van de AVG.